Vad är det här för jävla...

... fredagsmys? Jag sitter ensam hemma (visserligen mätt och belåten, men nu var det inte det som var poängen), har inte en smula godis eller ostbågar nånstans, har TVÄTTID (inte så mysigt?!) om en halvtimme och har surat hela dan. Varför? Ja inte fan vet jag. Kanske för att jag INTE är i Dublin den här helgen? Och för att fredagsmyset blev igår och jag är en girig jävel?

På väg till gymmet. En bil står jävligt snett parkerad halvvägs uppe på trottoaren. Av spåren att döma har den backat upp med ena hjulet. I snön på bakluckan skymtar en skylt med "Övningskör". No shit liksom.

I klassrummet
Elev:
Jessika, du gillar verkligen att analysera va?
Jag försöker desperat svamla bort det hela. They're on to me.

Jag undrar också vad det är som gör att vissa personer tycks tro att de har fritt tillträde till mina tankar i obevakade ögonblick? Jag har sagt NEJ (och en massa andra fula ord). Fatta nån gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, en månad kvar!

2010-02-19 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0