Jävla ryssgävle!

Lovet börjar storstilat. Shoppingdag på stan. Glömmer att äta semla till efterrätt. Snöstorm på vägen till Angel och Em. Helkväll med schlager, drinkar och krånglande fåtöljer. Sover till halv tre på en söndag. Ett antal år sen det hände. Avslutar helgen med den glömda semlan. Och västerbottenost. Jag gav efter för begäret till slut. Jävla chefer som satte igång det med julklappsosten.

Em: Jävla ryssgävle!!!
Det kanske är lite snö här.

Em: Sa du hål 72?

Angel: Men jag vill inte ha sån där jävla negermusik nu!
Hon är helt fantastisk, men kanske inte alltid helt politiskt korrekt.

Angel: Vad fan tänkte jag i huvudet nyss?!
Vill vi veta?

Em: Med fena bott!
Eller benen bortåt. Tror vi hon menade. Kanske.

Angel: Vars?
Em: Lars?
Angel: Nej VARS!
Ha! Inte bara jag som hör dåligt!

Em: Men den ska va hård, det är afrikanskt!
Vi litar på din expertis.

Jag: Jag fick baksug!
Jag försökte förklara att... drinken... äh... glöm det...

Angel: Tryck in den! Men ställ dig bakom då!

På danskursen.
Tobbe: Låt tjejen komma i sin egen takt!
Ja. Det var ett bra råd.

Kommentarer
Postat av: Angel

Att jag inte alltid är politisk korrekt gör att du har citat i din blogg, så var tacksam kvinna!!

2010-03-01 @ 09:59:17
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Anna

Ehh, alltså, bara undrar lite... Vem är den där Tobbe? :-P

2010-03-01 @ 18:04:26
Postat av: Annagrannen

Anna hann före. Är han så bra som han låter undrar jag? :P

2010-03-01 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0