Jag vill bli...

... som min mamma. Från FB-konversation: 

19:34Jessika

Hon har ju alltid varit den snålast av oss... :P:P
Jag pratade om Therese.

19:35Inga

men också den med mest pengar
Ja det kanske inte var jag i syskonskaran som kallades Spara.

19:35Jessika

inte nu väl?
Va fan, hon är student och jag har pluggat sex år för att få det jobb jag har?!

19:36Inga

jo men med lånade pengar :P:P

19:36Jessika

Va?
Jag har gått långpromenad, jag är inte riktigt med.

19:37Inga

från SCB
Det skulle vara jävligt imponerande om hon lyckats låna pengar från Statistiska Centralbyrån faktiskt. Men så ÄR hon ju en alien.

19:38Jessika

Eller CSN? ;);)
Hey, jag blev inte lärare för att jag inte gillar att leka besserwisser. Inte ens en god mor är förskonad.

19:38Inga

:P:P
Over and out liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ni adoptera mig? Ni verkar vara en så härlig familj (massor av humor och kärlek) och jag har alltid önskat mig minst en syster...iofs har jag mest önskat mig en storebror men det har jag redan ordnat på annat håll. :-D

2010-02-24 @ 20:40:24
Postat av: Jess

Skicka namn och adress så fixar vi det. Vi har en lång historia av att adoptera låtsassyskon till höger och vänster... Vare sig de vill eller inte... :P

2010-03-01 @ 16:34:03
Postat av: Ewis

Det var jag som ville bli adopterad men mitt namn försvann när jag postade kommentaren. :-)

/Ewis

2010-03-01 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0