Fram med anteckningsblocken...

... för här kommer intressanta detaljer om en Jessikas dag.

Jessika har haft konstiga lektioner idag. Eleverna har liksom... arbetat? Och deras lärare (helt rätt gissat, en Jessika) har mest gått runt och känt sig... onödig? Är det då man är en lyckad lärare? Eller misslyckad? Borde man ens bekymra sig över att reda ut det hela?

Jessika har varit grymt uttråkad. Ingen vet egentligen varför, hon har haft massor att göra men mest hoppat från en arbetsuppgift till en annan utan att egentligen bli klar.

Jessika har gjort comeback som aerobicsledare. Inget som lär gå till historieböckerna, men med tanke på att det är TIO ÅR SEDAN hon sist gjorde det så får insatsen ändå godkänt. Ja jävlar vad hon börjar bli gammal.

Jessika har funderat på varför det när man INTE behöver tamponger tycks finnas sådana överallt. De hoppar ur jackfickan på jobbet, de ramlar ur ryggsäcken man ska packa, de ligger i pennfacket hon släpar mellan lektionerna, de samlar till och med damm under skohyllan här hemma. Men när man BEHÖVER tamponger då jävlar har de städat undan sig!!! Lymlar.

Jessika har försökt att inte tänka på personer som inte förtjänar att hon tänker på dem. Det går så där.


Kommentarer
Postat av: Angel

comebacken var grym! ;)

Jag har samma problem med tampongerna! :P

2010-02-03 @ 08:35:33
Postat av: Tor

Fan, jag har oxå problem med tampongerna! Ligger t.o.m. en liten lymmel i min väska! ingen vet hur....

2010-02-04 @ 21:06:50
Postat av: Angel

Tor jag vet hur... du är gift!

2010-02-05 @ 07:49:44
Postat av: Jenny

Jag är mest besviken att jag aldrig lyckats närvara vid ett sådant aerobicpass... Men det kanske blir nu i vår? Fy fan vad jag längtar till slutet på april... <3

2010-02-05 @ 13:30:37
Postat av: Tor

Angel. Tack för uppdaten, jag glömmer lätt...=)

2010-02-06 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0