En romantisk helg...

... på herrgård... Eh, fast jag var ju med så romantiken stod rätt lågt i tak får vi nog säga. En Jessika klarar nämligen inte av att uppföra sig som en grevinna efter en trerätters middag. Hello?! Man får ju ett STORT GLAS VIN till varje rätt?! Och sen var jag ju tvungen att ta ett par Norrlands Guld för att inte ölen skulle bli avundsjuk.

Jag KAN ha förlorat rätt stort i biljard. Jag kan ha blivit lite lätt sur över det. Men det finns inga bevis. Absolut inga bildbevis.

Henke: Hon måste gå runt stolpen för att nå mig!

Henke beklagar sig över att han råkade äta upp morgonens frukost kvällen före.
Jag: Nä stackars, så då fick du ingen frukost?!
Henke: Jo jag stod ju vid McDonalds?

Vi har hunnit med danskurs i vanlig ordning också. De e najs.

Angel undviker med en blixtsnabb benparad att gå omkull utanför danslokalen. Hon kraschar lite diskret in i en bil för att stoppa fallet.  
Angel (iskallt): Jag skulle bara kolla vad som var i Volvon?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och jag är ledsen, men Angels iskalla slår ALDRIG Malin K:s obekymrade "Leker Kurragömma" när hon föll raklång i skogen... ASG

2010-02-07 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0