De goda idéerna...

... formligen KASTAR sig ur mig. Som att skriva ett blogginlägg när man rödgråten och snorig försöker hämta sig efter en sorglig film om systerkärlek.

Särskilt när man nyss pratat med sin ena syster i andra änden av världen (okej, Skottland men det skulle lika gärna kunna vara Australien med tanke på hur ofta jag lyckas ta mig dit) och därefter insett att man äter semla samtidigt som storasyster utan att ens planera det. Alla borde få prova hur det är att vara en syster Nilsson.

Jag har grinat så mycket att jag har kramp i pannan. Dags att sova nu kanske.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag SA ju att du var galen som tittade på den. Särskilt när du läst boken, du VISSTE ju?

Alla borde få prova, frågan är om så många vill.

2010-02-24 @ 09:40:10
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad är det för film?

2010-02-24 @ 19:29:04
URL: http://cutescars.blogspot.com
Postat av: Jenny

Klart alla skulle vilja det, åtminstone de som har något vett! Fattar inte vad jag gjort eller förväntas göra för underverk för att förtjäna så underbara systrar som ni! smör, smör utan anledning

Pöss!

2010-02-25 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0