Åååååh....

... jag är så sjukt mätt. Och har så sjukt ont i benen. Och känner mig så sjukt nöjd.

Foxkurs på Parken. Dans på parken. Buggkurs. Mina vader säger att jag borde skaffa badkar. Nu. Mitt hjärta säger att det är roligt att dansa igen.

Martin: Det kändes bra där i början, men när man kände tysken där i bakändan så...
I wouldn't know.

Martin: Nä men då tar han fart bara. Det är trångt första gången.
Och han pratade om sin bror!!!

Martin: Du får klappa Stålråttan lite snällt!
Coolaste bilen i stan.

En vecka till sportlov. Men yeah.

Kommentarer
Postat av: sass

det finns ett rätt mysigt badkar på jökelvägen=) bara att komma förbi..

2010-02-23 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0