Sesam...

... öppna dig! Eller sluta i alla fall vara så jävla besvärlig! Jag har liiiite problem med att komma ihåg lösenord nuförtiden. Det KAN bero på att jag återanvänder gamla och sedan bara byter siffror i slutet eftersom vi måste byta lösenord så förbannat ofta på jobbet. Det KAN vara därför jag skriver in jobblösenordet av bara farten på alla sidor jag öppnar hemma också. För bloggen öppnar jag ju aldrig på jobbet.

Igår lagade Matts middag åt mig. När jag kom ut i köket såg det ut så här:



Jag skulle kunna vänja mig vid sånt. Faktiskt. Sen massakerade jag maten han höll på med så att den såg ut så här:



Jävla glutenfria smördeg. Den var faktiskt jättesvår att kavla!!!

Om nån undrar är jag fruktansvärt ovig. Det har dock inte hindrat mig från att köpa en yogamatta och leta fram en gammal yoga-dvd. Nu har jag FRUKTANSVÄRT ont i höftböjarmusklerna. Ni vet, de där på framsidan av höften som gör att man kan röra benen framåt (och bakåt). Avslutningen på buggkursen ikväll var därför något av en... utmaning... Tur man är så snygg att ingen tittar på hur man dansar.

Kommentarer
Postat av: Angel

Andreas undrar vad det där va för nå? Smördegshög?

2010-12-19 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0