Jag tänker...

... bli nästa stora modebloggerska. Jag menar, spana in dagens outfit:



Och fötterna:



Till detta väljer jag (när jag ska springa över till tvättstugan) gummistövlar och kanske en bäbisblå dunjacka. Ni vet, så där hääärligt misch-matchat för en casual look.

Idag har jag städat förrådet. Det var roligt. Jag hittade två dunjackor som jag hade glömt att jag hade, så nu slipper jag köpa nya! Nu kanske inte alla håller med om att jag borde använda dessa två jackor (jag återkommer med bilder), men hey, vem är det som är modebloggerska egentligen?!

Dessutom hittade jag mitt favoritläppstift! Åh! Eller okej, mitt enda läppstift. Jag har letat i flera månader utan resultat, men idag bestämde det sig för att hoppa ur en väska när jag flyttade om i hallen. Jippie! Återstår bara att hitta den försvunna julklappen till Angel. Jag FATTAR inte var den har tagit vägen?!


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag hoppas verkligen att du hittar den! ;)

2010-12-12 @ 01:54:19
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag hittade den! :D

2010-12-12 @ 12:22:00
Postat av: Therese

vissa dagar är du by far den roligaste människa jag känner.

2010-12-12 @ 22:34:20
Postat av: Ewis

Underbart!

Äntligen en modebloggerska som jag kan känna igen mig i! Kanske jag ska maila en bild av mig när jag har min gamla flanellpyjamas, slalomstrumpor och plyschmorgonrock..som inspiration?!

2010-12-13 @ 17:56:16
Postat av: Jess

Vadå vissa dagar Therese?! Och Ewis, svar ja! Jag behöver inspiration! Och känna att jag inte är ensam. :P

2010-12-13 @ 19:30:26
Postat av: Anonym

Horredu, ar man en san diva att man svarar pa kommentarer genom en kommentar pa sin EGEN blogg och inte pa sin systers som far typ en kommentar i halvaret (och ingen fran dig!) sa ar man inte rolig den dagen i alla fall. :-P

2010-12-14 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0