Game on...

... alla grejer som envisas med att gömma sig för mig! Senast: vetekudden. Straff: tre minuter i micron.

Före hårfärgning:



Jag menar förstås UNDER hårfärgning. Jag testade tipset med Vaselin i pannan Lojsan, det funkade!


Efter hårfärgning:



Vadå man ska sminka sig på efter-bilderna? Vem har sagt det? Jag vände ju grimasen åt andra hållet? Vadå man ska fixa till håret om det är det man vill visa upp? Och vadå Jessika har ingen koll på bildprogrammet? Jag kanske VILLE att de skulle bli olika storlekar?!?!





Kommentarer
Postat av: Lojsan

Haha, bra där. Vaselin är mycket användbara grejer! =)

2010-12-14 @ 11:17:22
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Jenny

Systerdottern Emma pekar på översta bilden: Mamma, vem är det DÄR?!?!? Jag visar nedre bilden, Emma: Jaha, det är Jessika, varför ser hon ut så DÄR?! ;P



Pöss!

2010-12-14 @ 18:58:01
Postat av: Angel

Snygging!!! ;)

2010-12-15 @ 12:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0