Förstår inte riktigt...

... varför det finns de som frågar vad jag tänkte på när jag la ut bilderna i det förra inlägget. "Du ser ju inte KLOK ut!" Eh nä, jag vet det? Men jag har lärt mig leva med det? Varför ska bara snygga människor få visa upp sig hela tiden? Jag är exhibitionist, lär er leva med DET! Och ja, jag skojar bara. Jag lovar att säga till om jag är allvarlig nån gång.

Nu är jag allvarlig: jag ser jättemycket fram emot den traditionsenliga middagen hos Annika och Jörgen ikväll.

Nu är jag också allvarlig: att få elstötar i ansiktet är faktiskt inte så himla dumt.

Och nu med: om en vecka sitter jag hemma i Hällsjö!


Kommentarer
Postat av: Tor

Apropå smink eller inte på foton.. Det e ju sjukt svårt att vända en grimas åt andra hållet ju!!!

2010-12-16 @ 18:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0