Saker man lätt...

... skulle kunna vänja sig vid.

1. Att ha ledigt varje torsdag. Jag kommer aldrig mer att kunna jobba heltid. Funderar på varför jag jobbar överhuvudtaget. Kanske ska JOBBA 20% och vara ledig 80 istället för tvärtom?

2. Att regelbundet bli kliad på ryggen. Ja, jag var definitivt katt i mitt tidigare liv.

3. Att ha en alldeles egen Angel. Ibland minns jag inte ens en tid när jag INTE hade det.

4. Att ha en låda Noblesse i köket. Syndigt gott. Och lite för lätt att bara smita ner handen när man går förbi. Jag går förbi rätt ofta.

5. Att inte ha några som helst prestationskrav på jobbet. Kan bero på att jag bara haft en ynka lektion hittills och inga planeringar är klara. Men hey. De e lugnt.


Kommentarer
Postat av: Angel

<3

2010-08-27 @ 19:49:45
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0