Just dance...

... är en bra sammanfattning av helgens eskapader. Dansläger i dagarna två, märkligt nog ingen träningsvärk som följd (jag räknar kallt med att den inte dyker upp imorrn heller?), men ack så mycket nytt att träna på...

I helgen har jag också:

*blivit outad som lesbisk. Angel är tydligen min flickvän. I wish liksom.

*återigen lämnat en fest före midnatt. Det är ju helt oförsvarbart.

*drabbats av akut ångest över något som visade sig vara en grav feltolkning. Jag KAN faktiskt ha fel ibland, men det är hemskt ovanligt.

*somnat fem minuter in i en film. Mina sömnsvårigheter tycks ha gått över.

Angel: Vad håller du på med där bak?! Lägg av!
Men vi vet ju att du gillar trycket där bak?!

En mycket komplicerad ass-grabbing-historia utspelade sig också på Willys. Frågan är om man verkligen får godis om man gör det rätt? Eller om man måste grabba nån annans ass helt enkelt?


Kommentarer
Postat av: Angel

Matts har ju fattat att man får (godis)napp om man grabbar där bak så vi kanske ska se och lära ;)

2010-08-23 @ 18:44:56
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0