Ett försök...

... att återskapa Östansjöandan i Gävle. Alltså att med så lite ansträngning som möjligt ha en så bra dag som möjligt.

Försök 1: Bestämmer mig för att cykla i mycket god tid till hälsocentralen för att slippa stressa. Resultatet? Punktering på bakdäcket, språngmarsch över halva stan, svettkaskader över hela Jessika.

Försök 2: Bestämmer att Angel och jag ska ta bilen till Sätra för att hälsa på Sassa och Zeke. Resultatet? En mötande idiot gör en vänstersväng som kunde ha gjort att han fått oväntat besök på passagerarsidan. Av Angels Saab.

Försök 3: Bestämmer att jag ska laga god middag. Resultatet? En god middag. Och SATAN så mycket disk.

Försök 4: Bestämmer mig för en stilla joggingtur i Bollan med Angel. Resultatet? Återkommer. Vi har inte kommit iväg än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0