En balkongfest...

... utan att en käft satte sin fot på balkongen. Däremot fick det plats en hel del folk i köket. Och en hel del blåbärssoppa.

Angel: Jag kan berätta. Det blir roligare då.
Kan ha varit den värsta diss jag varit med om?! Ja, hon pratade med MIG!

Ingen riktig fest utan allsång till "Stad i ljus", fox på köksgolvet, sölade drinkar som göms under mattan, armbågar i ögat och inga rena glas kvar.

Angel: Jag är så jävla bra på låtar. Jag kan varenda text. Men jag kan inga ord.
Angel-logik.

Angel: Och så drog han ner byxorna. Jag klarade inte av sånt på den tiden.
Tur att man kan förändras, right?

Angel: Åh vad skönt, du var kall!

Matts: Men du har ju varit och pillat överallt, kände du inget som stack ut?
Vad svarar man på den?

Jag är tydligen inte singel längre heller. Kors i taket.

Kommentarer
Postat av: Angel

Nääe... för du är ju ihop med mig :D



Jag har inte sagt allt det där... det var spriten som tala..

2010-08-29 @ 18:05:01
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Jörgen

...och så är du ihop med mig!!!



Spriten hamnade visst på golvet!? Om det var den som talade, var var du under tiden Angel???

2010-08-30 @ 17:10:11
Postat av: Angel

Jag låg nog under bordet....ehum! ;)

2010-08-31 @ 13:23:32
Postat av: Maria

Kul var de iaf... och Jooo.. Angel du sa allt de där=) Och så säger jag stort GRATTIS till er båda!!

2010-08-31 @ 19:07:40
URL: http://mariastrom,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0