Det blir inte alltid...

... som man tänkt sig.

Idag skulle ha varit första dagen på jobbet efter åtta veckors semester. Istället ligger jag hemma, döende i soffan. Ja eller okej, jag kanske överdriver en aning, men det var inte långt ifrån i morse. Tack vare Angels första-hjälpen-insatser samt ett alldeles för högt antal avsnitt Gilmore Girls mår jag nu marginellt bättre. Yeay.

Så mycket roligare är det därför att minnas helgens eskapader... Trots incidenter som glömda hålla-in-magen-strumbyxor, för tajta klänningar, "Hej mitt vinterland" mitt på Söder och ett Heartbreak som höll bastutemperaturer var det a night to remember. Vad ska man säga? Vi KAN verkligen det här.

L: Ni får inte gå så fort med mig.
Det var inte många som kunde gå fort. Vi kanske ska träna på det där med pumps. Utom Jossan. Hon ska träna på campandet.

Imorgon siktar jag på att orka i alla fall några av mötena på jobbet. I alla fall så pass många att jag hinner tugga lite på Annika igen.

Ja. Man KAN vara glad fast man är sjuk. Det vände verkligen i Östansjö. Kanske ska åka dit i början på sommaren nästa år?

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Dagen har varit ett enda långt hångelparty, om du pallrar dig hit i morgon kan det fortsätta...!

2010-08-16 @ 15:42:01
Postat av: Lojsan

Du skulle se mina vatteblåsor. De är inte att leka med! Krya på dig! Kram

2010-08-17 @ 07:37:37
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Angel

Jag vill också börja jobba på Vasa... det lät mysigt Jörgen :D

2010-08-17 @ 08:48:00
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Angel, du har väl vett att plocka russinen ur kakan!? Kom hit du bara ;-)

2010-08-17 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0