Även om...

... det är svårt att slå citat från riktiga Norrland har Gävle gjort ett bra försök idag.

Angel: Ja så jag drömde ju om allihop förstås. Och de var på konstiga ställen.
Ja där vill man ju inte ha folk.

Nån som föredrar att vara anonym den här gången: Twilfittan liksom!
Jesus vilket bra smeknamn. Och för en gångs skull FÖRSÖKTE hon inte ens.

Matts (till nån som vill vara anonym den här gången också):
Ja när jag såg den tänkte jag: hur ska den där stora få plats i den där lilla kroppen?
Du ska inte tänka så mycket. Det är lättare så.

Men JA! Jag SKA packa!

Kommentarer
Postat av: Angel

jag vill veta vad matts pratade om! :P

2010-08-04 @ 10:08:18
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0