Alltså man ska ju inte gnälla...

... men lite listor över sina krämpor kan man väl få göra? Just in case man aldrig blir pensionär?

Just nu har jag:

* Ont i halsen och antagligen feber.
* Ont i magen. Jag är visst fortfarande laktosintolerant. Jävla smoothie på Wayne's att locka.
* Ont i bröstet. Säkert en hjärtinfarkt efter den här stressiga sommaren.
* Ont i tån. Körde över den med en tung stol idag. Så det får väl anses rätt självförvållat. Men det gör inte mindre ont för det.
* Ont i skuldran. Sträckte till arbetsskadan lite snyggt på dansen förra onsdan.
* Ont i nacken. Tydligen ska jag lida lite till för helgens eskapader. Men det var i alla fall värt det!
* Senadrag i en annan tå än den jag har ont i.

Men jag är INTE den som klagar. Däremot är jag jävligt dålig på att ljuga så okej då: jag klagar gärna. Högljutt och länge. Det är ju egentligen inget FEL i att klaga, men man ska fan göra det med humor.

Jajemen. Jag försöker undvika att packa. IGEN.

Kommentarer
Postat av: Angel

jag gillar när du gnäller med mig! :)

2010-08-04 @ 10:06:43
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Maria

KLANT... köra över tån med stolen... fast du är i gott sällskap.. jag har fastnat i min kontorsstol en gång... de finns de tydligen film på.. hm! :)

2010-08-06 @ 07:25:34
URL: http://mariastrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart du får göra en lista! Fast själv låter jag nog bli...;)

2010-08-09 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0