All work...

... and no play. Fast det stämmer ju inte riktigt.

Tillbaka på Vasa för fjärde året. Det är inte klokt. Terminens schema ser helt fantastiskt ut, eftersom jag bara ska jobba 80% kommer jag att vara FETT LEDIG på torsdagar. ALLA torsdagar. HELA TERMINEN! Underbart är bara förnamnet.

Och idag har jag återvänt till gymmet. Det i kombination med Vasas trappor torde göra att de förtvinade musklerna återfår sin forna grandeur. Ehe.

Annika: Vi kanske måste åka och rekognocera hur stora paketen är?
Ja hur skulle det nånsin kunna vara en dålig idé?

Matts:
Det är så jobbigt när ena tjejen går åt ena hållet och den andra åt andra.
Eh, kanske inte ska ha så många tjejer på gång samtidigt då?

Kommentarer
Postat av: Angel

vilka problem den kille har alltså! ;)

2010-08-19 @ 09:29:28
URL: http://isthisyourideaoffun.blogg.se/
Postat av: Toss

Du får gärna byta torsdagarna med mej... Du vill inte se mitt schema..=(

2010-08-19 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0