Varför är det jag som skäms...

... när idioter till bilister tutar på mig när DE gör fel?

... när elever frågar var deras uppsatser är när jag är nästan säker på att det är DE som inte har lämnat in något?

... när (framförallt manliga) kollegor drar dåliga skämt och jag glömmer bort att skratta?

... när jag är ärlig och någon blir sur för att min åsikt inte passar?

... när det går ut massmail med förfrågningar om hjälp och jag inte omedelbart svarar och erbjuder mig?

... när jag inte förstår vad en kille vill att jag ska göra på dansen?


För let's face it. Det är faktiskt rätt sällan JAG som är problemet. Det händer. Men det är inte ofta.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag har ett problem... och det är du!

Jag vill ha dig i större doser! Går det å ordna? ;)

2010-04-23 @ 09:18:57
Postat av: Jörgen

Som manlig kollega känner jag mig trampad på å det grövsta!!! Skäms på dig :-)

2010-04-23 @ 09:53:18
Postat av: Jess

I fix Angel. ;)



Men JÖRGEN?! Har jag nånsin glömt att skratta åt dig?!

2010-04-23 @ 16:51:00
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag säger så här: Om det kan vara någon annans fel så är det det.

2010-04-23 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0