You would not believe your eyes

Födelsedagsfest hos Angel. Samtalsämnen? Varför man spolar ner en tandborste i toaletten och vilka konsekvenser det kan få. Hur det kan komma sig att Jossan vet vad alla tjejer i rummet har för underkläder. Att det finns män som köper matchande underkläder till sin fru och sin älskarinna. I samma affär. Det märkliga i att så få uppskattar Lejonkungen som det konversationsunderlag den är. Och handsvett.


Em: Men det är inte så kul att leka med sig själv?
Tur att du har oss då.

Angel: Jag fick ju ett skrev i ansiktet!
Folk har inget hyfs nuförtiden.

M: Vi gillar desperata människor, då får man känna sig behövd!
Därför går vi som bekant på Heartbreak.

Angel: Jamen jag stoppar in hela tungan och fyller hela hålet. Som ett barn!

M: Man hinner inte svälja i takt med att det kommer vätska.

Jag: Åh, en gentleman, det är vi inte bortskämda med i det här sällskapet!
Angel: Schysst, Martin är ju den ende mannen här!
Kollektivt asgarv.
Angel:
Oj, förlåt älskling!
Hennes sambo (alltså INTE Martin) befann sig helt klart också "här".

Visst fick jag en kärleksförklaring på dansgolvet också? Det kan jag inte ha drömt? Med tanke på att jag annars drömde att någon spände upp sylvassa trådar hemma i Hällsjö för att döda min familj när de kom cyklandes så tror jag inte det. Tur att jag och Jenny räddade er.

Ikväll räknar vi med fler fantastiska citat på danskursen. Håll i hatten.

Kommentarer
Postat av: Angel

Hahah, underbart! Var det på dansgolvet den kärleksförklaringen kom? Inte nån toakö eller köksprat?

2010-04-12 @ 09:04:11
Postat av: Malin

I love it! A-wem-a-we, a-wem-a-we, a-wem-a-we... :)

2010-04-12 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0