Och...

... nu kom solen fram! Precis när jag druckit upp det sista!


Gårdagens citat glömde jag också. Jag tror nog ni kan gissa vem som stod för det.

Angel: Jag tycker inte om att prata när jag tänker!


Jörgen ska jaga bäver i helgen. Kom igen. Det är INTE bara jag som associerar illa när ni hör det?! Idag associerade jag mycket muntert åt helt rätt håll i personalrummet. Vissa försökte hålla konversationen på en vuxen nivå, som Pernilla och Birgitta:

Pernilla: Vad gör man med bävern sen då?
Birgitta: Man stoppar upp den!

Det gick väl så där.

Kommentarer
Postat av: Gregory

Tror du Jörgen kan ordna lite bäverhojt till mig?

2010-04-15 @ 19:43:45
Postat av: Anna

Stoppar man upp BÄVERN??

2010-04-15 @ 19:53:27
Postat av: Martin

Det gick verkligen inget vidare med den vuxna nivån.

2010-04-15 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0