Laddar inför lördag...

... med att komma ihåg en annan fest. Ska försöka låta bli att tappa nycklarna den här gången bara.



På senaste tiden har jag dock haft vissa problem med att uppnå den typ av yttre förfining jag uppvisade ovan skildrade kväll. För det mesta tycks jag gå runt så här istället:




Ooooooaaaaaj! Jag har inte joggat på... pja... ett halvår? Jag har inte cyklat på... få se nu... ett halvår? Igår sprang jag runt hela Bollan, idag cyklade jag nästan en mil (ja det fattades bara några hundra meter enligt Hängsle!). Att hämta temuggen är i sanning ett äventyr.

Kommentarer
Postat av: Tor

Haha! Men vi ska ju komma igång med joggingen sa vi ju! För övrigt tyckte jag att bilden under var rätt charmig. inte alla som får se dej så ju!=)

2010-04-09 @ 23:20:18
Postat av: Lovisa

Snygg röd klänning där!

2010-04-10 @ 10:31:08
URL: http://cutescars.blogspot.com
Postat av: Martin

Kan man som kille ha det bättre??

2010-04-11 @ 21:55:16
Postat av: Angel

Sötnöt!!

2010-04-13 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0