Jag vill ha...

... fredag idag. Tur att det är det också.


Dagens elevcitat:

Elev med självinsikt: Du måste ha en hel del att skratta åt.
Jag: Ja. Fast jag skrattar bara efteråt.
Vi diskuterade elevtal. Ingenting annat.


Det finns vissa saker jag verkligen gillar med mitt jobb. Jag har sån tur att jag tycker om ALLA klasser jag undervisar det här året. Och det är rätt bra för självförtroendet när 10 pers ropar på en samtidigt. För ärligt talat, det händer inte JÄTTEOFTA på krogen. Faktiskt.

Imorgon ska jag på retreat med mindfulnesskursen. Vi ska vara tysta i fyra timmar. Eller nåt sånt. Sen ska jag till Japan med Martin och mysa hos Hängsle. Då tänker jag INTE vara tyst. Sluta feltolka Jörgen. Jag menar i samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0