How do you talk...

... to an angel? Eller rättare sagt, vad SÄGER Angel egentligen? Listen and learn.

Första ölen. Angel kommer ut från badrummet.
Angel: Amen ja är väl för sexig ja?
Jag: Att du är ja!
Angel: Jag satte trosorna ut och in.

Andra ölen. Eller cidern för Angels del.
Angel: Åh, vi är så här mysiga mot varann. Gnuggis!

Jag får ett mess från nån som förklarar att vederbörande bara har på sig sin födelsedagskostym. Jag visar Angel messet.
Angel:
Mäh! Fick han ingen födelsedagspresent?!
Vi tog en liten lektion i vad man har på sig när man föds.

Tredje ölen. Eller cidern.

Angel: Men sätter man ner handen och tar en näve så ser man vad man får upp?
Alltid lika intressanta experiment när vi är i farten.

Angel: Undrar om dom blir glansiga om vi lägger dom bredvid varandra?
Det blev dom inte.

Angel: Jamen, om jag har läppen innanför måste jag ju sätta in tungan också?
Så sant så sant. Vi provade den också och hon hade rätt.

Chokladdrink.
Angel: Det brukar va sånt som är jobbigt att prata om, att man pillar på sig själv. Och fiser. Och svettas.
Härefter bestämde vi oss för att gå ut på Heartan. Genomtänkt? Knappast. Lärorikt? Absolut.

Kommentarer
Postat av: Angel

Ingen kommentar!! Det var alkoholen som prata!

2010-04-25 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0