Hemma, sjuk och...

... självömkande. Jag är för trött för att orka sova. Jag har gått från havregrynsgröt till knäckemackor när jag egentligen vill smälla i mig en pizza. Jag missade besöket hos sjukgymnasten i morse så jag har fortfarande ont i axeln hela tiden. Jag får inte se nån majbrasa ikväll.

Men å andra sidan kollar jag på Millenium liggandes i sängen. Och jag har klarat av såna där grejer man borde tagit tag i för längesen istället för i sista minuten. Betalat räkningar. Deklarerat. Ätit chokladdrömmar (ja va fan, om man ändå inte kan äta nåt ordentligt kan man väl få lite god smak i munnen i alla fall?!). Man skulle kunna ha det sämre.

Ett litet tillägg på listan Saker man inte bör säga till en tjej:
3. Oj, kolla vilka vågor!
När någon klappar en på magen i ett badkar.

4. Är inte dom här för små för dig?
När någon håller upp ens nytvättade trosor. Denna har jag dock inte hört själv. Än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0