En Jessika utan kaffe...

... är helt enkelt inte en bra Jessika.

Av någon anledning tyckte jag att det var en bra idé att våga vägra skolans automatkaffe. Med start igår. Resultatet?

1. Annika och jag kopierar 800 ex inför ett nationellt prov. Med FEL BETYGSKRITERIER på baksidan.

2. Jag snoozar två gånger för mycket. Jag snoozar aldrig. Jag kan inte hantera snoozning.

3. Det börjar regna.

4. Jag bestämmer mig för att skita i gymmet och åka till Japan istället.

5. Jag försöker göra fancy nyttig middag till mig själv.

6. Jag sitter med vitkål runt fötterna och olja över hela spisen och försöker äta halvfärdig coleslaw och sönderbrända försök till kikärtsbiffar.

7. Jag missar transporten till Japan eftersom det är mat överallt utom i min mage när bussen går.

8. Jag inser att maten är äcklig, jag kommer att få spendera kvällen själv och jag är otränad.

9. Jag börjar gråta i maten.

10. Jag gör en kopp kaffe.

Nu mår jag mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Therese

En Jessika ar aldrig sjalv!

2010-04-15 @ 19:26:27
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ojojoj... Jag höll också på å börja grina idag. Av trötthet. Men sen var jag på möte med en massa gubbar i två timmar. Och då kunde jag ju vila :-)

2010-04-15 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0