Boys boys boys...

... say the darndest things...

Tony: Ta tag i den tjocka delen av tjejen.
Går direkt upp på tio-i-topp över saker man INTE bör säga till en tjej.


Jossan:
Det där kommer att hamna direkt på Jessikas blogg!
Jag var bakfull, svettig och osminkad, uppmärksamhet från 40 pers på danskursen var kanske inte RIKTIGT vad jag ville ha. Men hey,  jag antar att det är straffet för att jag hänger ut folk här.


Tony:
Och killar, när ni är bakom behöver hon bara en liten dutt för att vända sig om.
Tur han är duktig på att dansa.

Jossan:
Och sen är det bara att ni gör nåt sexigt när han trampar på där bakom!
Men om han redan trampar på, what's the point? Eller? Nä?


Jaja, vad ni tjatar. Eftersom alla inte jobbar på Vasa får jag väl bjuda på vad jag kommit fram till så här långt. Fler förslag mottages givetvis, kanske inte tacksamt, men jag lovar i alla fall att ge dem en ärlig chans.

Saker man INTE bör säga till en tjej
(endast repliker man verkligen utsatts för givetvis)

1. Du har svällt!

I ett badkar, när jag nojade lite över att vattnet rann över när jag la (eller LAG som man säger här i obygden) mig ner.

2. Behöver du verkligen dom där?
I en skoaffär. Need I say more? Det är bara grymt.


Idag fick jag veta att två av mina favoritkollegor (som vikarierat senaste året) blir kvar till hösten. Yeay! En elev sa dessutom att jag var "skum på ett BRA sätt" vilket i sammanhanget var en av de finaste komplimanger jag fått. All in all? Good shit.

Kommentarer
Postat av: Gregory

Svällt eller svultit?

2010-04-12 @ 21:04:24
URL: http://www.se
Postat av: Angel

Saker man inte bör säga till en tjej... Jag fick den fina komplimangen på jobbet förra veckan.

-Du ser ut som en Chickennuggets...

-Eh?

- Ja sådär lagom rund med panering på!

- Tack!!

2010-04-13 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0