You're my better half...

... kära vänner...

Idag passade texten till Shania Twains "C'est la vie" rätt bra. "It must be Monday, oh what a dumb day, can't drag my butt out of bed.." Det var fan tungt att kliva upp! Men dagen blev lättare och lättare tack och lov... KAN ha att göra med kaffet. Pellhaps.

Efter jobbet svischade jag till gymmet (glömde rena strumpor. Nej jag tog inte de använda!!! Huva. Jag gick barfota i skorna, NÄSTAN lika äckligt) och sen vidare till Church street för middag med hejans trevligt folk. Och jag blev inte knuffad av stolen som i söndags, måste ses som framsteg?

Det är dags att laga cykellyset.

Kommentarer
Postat av: Angel

När jag knuffar folk av stolen är det som ett sätt att säga att jag tycker om dig jö!! Har lite svårt att uttrycka min känslor i tal! ;) haha!

2009-09-07 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0