Tunnelseende...

... är den enda vettiga förklaringen till att jag från gårdagens vistelse på Heartan inte har några som helst minnen av andra ansikten än de jag kom dit med. Och en snygg bartender. Och sångaren i coverbandet. Anledningen till att jag minns den sistnämnde är att han belönade våra ansträngningar framför scenen med en rock 'n' roll fingergest i vår riktning. Men yeah.


Bästa helgcitatet (tack Annika!): "Börjar du alltid bakifrån?"
Bästa helgtipset: Höga klackar är ALDRIG värt det.

Nyluftade täcken, höstdoft i kvällsbrisen, ett par chokladbitar kvar längst ner i skålen, bara en varm dusch mellan mig och insomning mellan rena lakan... Fan. MP3-spelaren ligger kvar på jobbet. Ingen dokumentär ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0