Sen sist har jag kommit på...

... att jag VISST är mörkrädd fortfarande. I alla fall om jag är mitt ute i skogen och det kan finnas björnar (och läskiga mördare) i mörkret runtomkring. Det är INTE samma sak att sitta i en lägenhet inne i stan. Där kan man lätt tro att man kommit över sin mörkrädsla. Men det har man inte.

... att årets bästa kväll i Gävle är när 5000 marschaller lyser upp åvattnet ändå ut från hamnen hela vägen in till stan. Det kallas lyskväll, ett något oromantiskt namn på något så fantastiskt vackert.

... att jag verkligen verkligen saknar att ha ett badkar. Men att det går att uthärda om man har snälla vänner som lånar ut sina hemma-spa.

... att man KAN lägga 700 spänn på en träningsjacka. Jag kommer att använda den varje dag. Tills eleverna börjar klaga på stanken.

... att jag borde städa. Jag fäller hår som en jävla hund.


Kommentarer
Postat av: Tor

Och årets bästa kväll i Gävle spenderar jag i Stockholm...=)

2009-09-06 @ 19:49:34
Postat av: Anonym

Jag spenderade 700 djävla spänn på en parkeringsbot. Så 700 på en jacka är väl MYCKEST väl spenderade pengar?!

2009-09-07 @ 08:37:57
Postat av: Anonym

Och varför sysn inte mitt namn vid mina kommentarer? /Anna

2009-09-07 @ 08:39:35
Postat av: Angel

Vänta nu.. ska du ha den matematiska uträkningen från heartbreak?

Säg till så får du den! ;)

2009-09-07 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0