It's little things...

... that only I know, those are the things that make you mine...

Har ni tänkt på att det finns massor med såna där småsaker som är rätt roliga för en själv men som aldrig skulle platsa i någon som helst konversation med nån annan (och plocka upp tankarna ur rännstenen nu. Inte SÅNA saker... ) men som ändå på något vis... förtjänar en plats? Som till exempel att jag igår lyckades handsprita inte bara mig själv utan också halva ansiktet och halsen eftersom den pumptvålsliknande anordningen med handsprit hade lite problem? Eller att jag antagligen innehar någon slags rekord i antalet danska skallar man under en livstid kan ge ett handfat? Eller kanske att jag i mitt tycke har de absolut bästa och effektivaste morgonritualerna man kan ha. Dock tror jag säkert att det finns fler bud?

Men allvarligt talat, VEM är intresserad av andras morgonritualer? Det är ju nästan i samma klass som andras drömmar. Jag drömde för övrigt att en av mina klasser gjorde uppror mitt under ett prov. De var fruktansvärt oförskämda, kastade mobiler på mig, skrattade hånfullt när jag sa något och gick ut fast jag sa att de inte fick. Ujuj. The horrors.

Det är visst lärardag idag. Det märks inte alls att jag försöker hitta ursäkter för att INTE göra mig klar? Det går ju lika bra att sitta här idag? Och kolla på gamla Veronica Mars-avsnitt... Och äta chokladdrömmar... Och dricka löjliga mängder kaffe...

Kommentarer
Postat av: sassa

jag kommer! om det finns chokladdrömmar=)

2009-10-01 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0