Idag har jag nästan...

... skrattat ihjäl mig på jobbet. Herregud. Jag skulle leta rätt på en bra ordvits att börja dagens lektion med och hamnade på en sida med RIKTIGT taskiga varianter. De var så dåliga att de blev bra. Jag var tvungen att dra några för en kollega med humor och hon skrattade NÄSTAN lika mycket som undertecknad som låg över skrivbordet i konvulsiska kramper. Exempel? Eh... De bästa var:

-Har du åkt jet-plan någon gång?
-Not yet.


- Varför kunde inte Gud ta emot Kains offer? - He just wasn't able...


Men klart bäst var utan tvekan:

- Vet du vem som är psalmbokens bästa narkos-läkare?
- Nej.
- Det är Glenn!
- Vilken Glenn?
- Glenn söver sjö och strand.


Pappahumor. Jag kanske har ärvt lite av den trots allt.


Det var för övrigt väldigt längesedan jag vaknade av någon annans väckarklocka och fick somna om. Sweet.

Kommentarer
Postat av: angel

hahah, din pappahumor gillar jag! :D

Landa helikoptern hos dig nu nån natt? ;)

2009-09-10 @ 13:10:19
Postat av: Anna

Jag vill också vakna av nån annans väckarklocka. Eller att nån ska vakna av min, det går lika bra... ;-(

2009-09-11 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0