Just take a walk down lonely street to Heartbreak Hotel...

Scen 1 Vid bardisken på Heartbreak Hotel
Bussmekaniker 1:
Men du vill inte säga vad du heter? Varför inte?
Jag: ?
Bussmekaniker 2: Åh, hon är en sån där som jag gillar. Liten. Smal. Och BRUNETT.
Jag: ?
Bussmekaniker 1: Men hon vill inte säga vad hon heter. Men hon säger hej!
Jag: ?
Bartendern (som hört konversationen och märkligt nog uppvisar tillräckligt mycket medkänsla för att låta mig gå före två gäng MYCKET läckra brudar): Vad vill damen ha?
Jag: ÖL!
Bussmekaniker 1: Men ska du gå? Jag ville ju prata mer med dig?
Bartendern skrattar.
Jag går till andra änden av baren.
Angel:
Men? Hur kunde du få din öl så fort?
Jag: ?

Scen 2 På dansgolvet
Okänd kille lyfter upp mig bakifrån, snusar mig i håret, sätter ner mig igen, ger mig en kram och går.
Angel:
Kände du honom?
Jag: ?


Scen 3 Bredvid dansgolvet
Okänd kille:
???
Jag: Vad säger han?
Angel skrattar.
Okänd kille:
???
Jag: VA?!
Angel: Ska vi gå och dansa?
Jag: Dansa? Ja?
På väg därifrån.
Angel:
Haha, han trodde du var hörselskadad på riktigt!

Scen 4 Vid ett bord bredvid dansgolvet under sista dansen.
Okänd kille:
Hej!
Vi: Ska vi gööööra som dom aaandra å ägna oss åt varaaaandra!
Okänd kille: Jag heter _ _ _
Vi: Eller ska var å en sköta siiiiitt?
Okänd kille går.
Angel:
Men hallå! Jag trodde vi hade en konversation här?!



Kommentarer
Postat av: Angel

RAGGA PÅ KONSUM!!!RAGGA PÅ KONSUM!!!



Kör du trådlöst?



2009-09-27 @ 23:59:09
Postat av: Fraj

Det verkar onekligen som om detta ställe är värt ett besök om man någon gång är i gävle.

2009-09-28 @ 09:55:42
Postat av: Therese

Du är ett humorgeni. Jag trugar mig djupt och tackar för en bra början på dagen.

2009-09-29 @ 10:20:02
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, helt fantastiskt, håller med Therese. Och så MÅSTE jag komma ner snart! När nu det ska bli.... Å sen måste ju du komma ner till mig :-)

2009-10-01 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0