Seems like we lost it...

... för det blev inga skandaler den här gången? Ingen lucköppning på måndag? Som tur är kan man alltid lita på Annika när det gäller att liva upp stämningen, eller vad sägs om följande pärlor:



A till Jörgen: Det går fort.
J: Va?
A: DET GÅR FORT!

A: I lördags hittade jag konstiga fläckar överallt.

Och så en som jag skrivit ner men som jag inte för mitt LIV kan få någon rätsida på:

A: Jamen vad tror du han gör hemma i sin lägenhet då?

Vad menade kvinnan? Vad pratade vi om? Och VARFÖR?


Även andra kollegor drog sitt strå till stacken. Man måste SE movsen på dansgolvet för att tro dem... Ibland involverade de soffor, ibland Annas sjal på olämpliga ställen, ibland... Ja givetvis blev det även det obligatoriska masshånglet på dansgolvet, även om det kändes något halvhjärtat? Jag tror vi behöver lov nu.


Annika och jag diskuterar hålla-in-magen-strumpbyxor och vad användandet av dem får för konsekvenser i kombination med alkoholhaltiga drycker.
Annan kollega
: Jamen tänk på oss män då, vi rakar oss så vi blöder!
Annika och jag: ?!?!


Kommentarer
Postat av: Annagrannen

Hångel blev handpåläggning. Typ. :)

2009-10-25 @ 17:14:35
Postat av: Tor

Jag vet inte om jag vill höra så mycket mer nu...=)

2009-10-26 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0