Harry vem?

Igår hade Harry namnsdag och det var förstås ETT TECKEN! (de som var med på en viss kryssning vet precis vad detta innebär... *spökljud*) Så jag vände Heartbreak ryggen (hm, symboliskt?) och gick på just Harrys. Trevlig kväll på alla vis även om jag försökte dränka mina sorger i lite för mycket öl (vadå, vi förlorade liksom mot RÖGLE?!) men här är mitt enda klagomål:










Exakt! Inga spännande dialoger att dela med sig av? Inga bartenders att bli arg på? Fast nu när jag tänker efter hade jag två mycket TREVLIGA konversationer, en i jackkön med en servitris (som just lämnat Läkerol Arena) och en på unisextoaletten (bara en sån sak? Hello?! Tjejtoakön på Heartbreak är ju en hel dokusåpa i sig?!) med en ur Vasas städpersonal. Eh. Kändes lite mellanmjölk. Jag är hemskt ledsen Harry, men jag klarar inte normala människor på en lördagkväll. Trevlighet is not the shit, det ska göra lite ont i ögonen annars får hjärnan för lite att göra.

Jag har inte börjat på äggkartan än Jörgen, det är nog därför det inte finns mer spännande att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0