Frågesport


Tjejmiddag hos Annika

Vad handlade våra konversationer egentligen om?


1. Då får man ju i alla fall nåt med kvalitet!

2. Varför står jag och gnuggar på den här?

3. Jag brukar ha problem med att få upp den däremot?

4. Hur hanterar man att ha en stor grej i munnen?

Ledtråd: samtliga repliker fälldes av värdinnan.


Vad lärde vi oss under kvällen?
Att man inte kan ändra konsistensen hos matlagningsgrädde genom att vispa den. Hur mycket man än försöker. Man kan ju också tycka att vi borde ha misstänkt att något var off efter fem minuters vispning men det... gjorde vi inte...

Att Jörgen skickar SAMMA SMS TILL OSS ALLA TRE. Och att vi egentligen inte alls tar åt oss men det är kul att låtsas.

Att det finns dumma frågor. Och sen finns det dumma frågor:
Annika: Kaffe? Med whisky och grädde eller...
Jag: ???
Annika: Ja det är klart, varför frågar jag ens.


Vad lär man sig dagen efter en sådan kväll?
Att om man absolut ska slänga en skål hasselnötter på golvet är det en extra utmaning att göra det på ett golv med kvisthål i samma färg som nötterna. Det är nämligen rätt kul att testa vilka som är nötter genom att kliva på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0