You don't really wanna...

... mess with me. Today.

Jag tycker inte om när andra talar om för mig vad jag ska göra. Särskilt inte när det gäller min undervisning. Tips och idéer är mer än välkomna, men när andra försöker fatta beslut åt mig som de inte har någon som helst grund för, då blir jag lite... svårflörtad. NEJ med hela handen!

Jag tycker inte om att må illa i två veckor. Och nej, jag är inte gravid. Trust me.

Jag tycker inte om att den här hösten ger mig mardrömmar. Och det har inte med skräckfilmerna att göra.

Jag tycker inte om att vara den som tycker mer om någon än vad den personen tycker om mig.

Jag tycker inte om att gnälla. Men idag tänker jag faaaan göra det. Umgås med mig på egen risk.


Om jag har svårt att sova när det är fullmåne och därför blir lite kinkig? NÄMEN! Hur KUNDE du gissa det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0