Snacka om helomvändning...

Efter en något "rocky start" på veckan känns det att man är på banan igen. Oh yes.

Onsdag. After öppet hus (ja vadå? Alla ursäkter för after work är bra ursäkter?).

Annika
: Jag såg att du kom i ögonvrån!
Äh kom igen. Det är INTE bara jag som har a dirty mind?! Men var inte ledsen Annika, du har ju en SJUKT snygg ny frisyr!

Miguel: Den har en stång och en plupp!

Själv såg jag till att för alla som ville höra förklara begreppet "fultal" samt dricka en Irish Coffee alldeles alldeles för snabbt. Vi måste ju börja träna inför resan i mars.




Torsdag. Fika i Järbo(a.k.a. Japan).

Angel:
Jag gillar inte att gå ner på folk.
Pyjamasmannen: Det behöver du inte.
Det finns så fina människor här i världen.

Martin: Min soffa är en liggsoffa!

Jag: Men varför ska jag ha bilder i min blogg? Vem vill se bilder på mig?
Angel: Men du behöver ju inte ha bilder på DIG SJÄLV?
Inte riktigt svaret jag hade hoppats på. Men jaja. Ärlighet varar längst?

För övrigt lär kvällen gå till historien som en av de trevligaste den här hösten. Gliringarna haglade, Angel och jag fick sjunga "En bonde i vår by" i perfekt synk och jag behövde bara tigga litegrann för att få en After Eight. Ja chokladen alltså.


Om jag själv kom med några tiopoängare? Nej?


Kommentarer
Postat av: Anna

Fultal!! :-D

2009-11-13 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0