Man fyller bara 28...

... en gång i livet, men tårta kan man äta hur många gånger som helst. Och så tycker folk SYND om en för att man är singel? Hello? Jag ser inte problemet? Alls? Mer tårta till mig?

Nyss åkte de två andra tredjedelarna av JWWA (för nytillkomna tittare, Just the Way We Are. Klokare nu?) hem till sitt efter en hysteriskt trevlig kväll med mat, skratt, skvaller och MUSIK! Jag kanske har saknat det LITE när jag känner efter. Och när jag inte känner efter också. Vi är helt enkelt för bra för att undanhålla vår talang för omvärlden, så det kanske blir ett par julframträdanden ändå. Man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jomen precis, har inga som helst problem med att Stefan och Stina inte tycker om tårta!

2009-11-24 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0