Där ska skåpet stå

Ordningen är återställd. Det är omöjligt att bli besviken. Åh vilken kväll!!!

Förfest
Emelie: Du får suga lite Jessika, den håller på att ramla av!

Förfest 2
Angel:
Nu kan jag namnen på alla i soffan! Ronja, Peter, Carolin, Tony...
Martin: Det är ingen Tony här?


På Heartbreak
Jag står i trappan efter att ha blivit stämplad i jackkön. Angel tog över köandet och jag försökte återfå känseln i foten. Rätt fräsch kille på väg upp stannar till och granskar mig noggrant från topp till tå.
Rätt fräsch kille 1:
Ska du med upp eller?
Jag försöker verkligen hålla mig men börjar gapskratta.
Rätt fräsch kille 1:
Nähä.

Utanför Heartbreak. Står med Angel och väntar på resten av gänget.
Rätt fräsch kille 2 till Angel:
Är vi klara att gå hem nu eller?


Bäst av allt. TRE unga fräscha killar väntade vid min dörr. På fullaste allvar!



Kommentarer
Postat av: angel

hahaha, lägg till lite fuldans också...

och lite konstiga blickar... och lite roliga kläder och lite underliga försvinnanden och "dagenefter-hesa" röksignaler... kan forsätta med massor ;)

2009-11-08 @ 15:24:43
Postat av: Anna

TRE fräscha killar? Och VAD gjorde du med dem? Du råkar inte ha nån över?

2009-11-08 @ 18:53:39
Postat av: angel

fräscha och... unga!!! (olagliga nästan?) HOST!!! ;) tss....

2009-11-09 @ 12:19:11
Postat av: Dharmanna

Ja tror jag får hålla med Angel där.. fniss

2009-11-09 @ 14:03:39
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: Anna

FÖR unga....? Eeeeh, hur då, vad menar ni, jag frstår inte.... :-S

2009-11-09 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0