Även på danskurs...

... kan det bli rena Heartbreaknivån på kommentarerna...

Dharmanna och jag dansar, och jävlar vad vi dansar! Jossan ropar att vi ska våga flörta med varandra. Vi gör sexiga såna där vildkattljud (ja, på skämt...). Det låter ungefär: "raaaaor...." Till någon i sällskapet får för sig att variera det hela.
D (lite sexigt väsande): vov...
Ridå.

Jossan försöker förklara att vi tjejer måste hålla emot i en tur som utgår från att killen sätter handen mot sin höft. Bara där har gruppen tappat nivån fullständigt på tankebanorna (inte bara jag!). 
Jossan: Tjejer, ni måste våga ta satsen!
Ridå igen.

I övrigt har helgen varit BLAJ. Utom när jag och Martin igår tog en joggingrunda uppe på Sätra. Fy faaaan vad vi var hurtiga! Och spänstiga! Idag... not so much... idag... ganska stel...

Kommentarer
Postat av: Ewis

Måste bara kommentera tillbaka att jag inte ens vågar öppna våra microvågsugnar på jobbet...inte heller kylskåpet efter det att något ludet kröp ut och försökte bita mig i benet... :-D

Lite nyfiken också, vad är det för danskurs du går?

Själv går jag en väldigt privat Lindyhop-kurs sedan en tid tillbaka. Hoppas hitta en helgkurs för nybörjare till våren så att jag kan bege mig ut på swinggolven. :-)

2009-11-30 @ 21:17:18
URL: http://evalindas.blogg.se/
Postat av: A N N A

gillar din blogg love!

2009-12-02 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0