Apropå messmör...

... så kan familjen Nilsson också. När vi vill. Framförallt vet vi hur man firar en födelsedag. Eller vad sägs om följande highlights:

Mor: Jenny, du får tända kärringen.

Therese: Jag tycker om när den är lite fastare.

Systrarna Nilsson hann även framföra en traditionsenlig födelsedagssång, denna gång till tonerna av "We are all the winners". När vi beskådade resultatet (som förevigats med mobilkamera) insåg vi till vår fasa att vi BRÖLADE fram texten på vår allra BREDASTE norrländska. Va fan? Det som lät så bra i våra huvuden?! Fast det är mycket som låter bra i mitt huvud som inte verkar gå hem utanför det.


Bäst av alla var ändå Emma, två år som äntligen lärt sig säga mitt namn. Á la Peanut (har ni inte sett sketchen med Jeff Dunham är det dags att få a*** ur och se den) hakade hon dock upp sig lite och resultatet blev "Jesskaka". Hon vet redan vad moster gillar. Freudian slip, eller vad ska vi kalla det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du missade dock ännu ett snyggt ögonblick i mitt förvirrade liv under vår sista Yatzymatch:



Jenny: Ja! Tvåpar! (med segergest och allt)



Fast på bordet låg inte alls något tvåpar utan en stege som jag också skulle ha... suck

2009-11-03 @ 11:55:18
Postat av: Therese

HAHAHA, tvåpar Jenny!

Och Du får tända kärringen borde bli lika välanvänt som messmöret. :-D

2009-11-06 @ 00:10:56
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja fast det finns nog inget som slår kära mors:

Om du inte är snäll får du inte öppna hönan ikväll!



ASG Och blicken i hennes ögon när hon insåg vad hon sagt...

2009-11-06 @ 15:40:59
Postat av: Anonym

Och btw... Våra frambrölade sång finns ute på Youtube nu...

2009-11-06 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0