I still haven't found what I'm looking for

Jag skakade just en chokladshake (protein inte glass som huvudingrediens) över hela mig och halva golvet. Nära datorn var det också men det räckte tydligen med lite lagom förnedring den här gången.


Annars har dagen innehållit en liten del rättning av nationella prov, en hel del pratande med elever, en liten del hissåkande (man får åka hiss om man bär mycket papper. Eller nyss har ätit. Eller är hungrig.), en hel del tårta (tjejfika, I like it!) och en hel del jogging. Nu innehåller den mest muskelvärk och blöta kläder (svett och chokladshake). Jag ska väldigt snart duscha.

En annan sak dagen har innehållit är en rätt svullen högerhalva av munnen (vilket konstigt uttryck det blev? Hur ska man säga?). Har lyckats med nåt otroligt korkat igen, så återigen ser det ut (och känns) som om jag har varit i slagsmål. Men jag slåss ju inte. Jag springer. Fort. Åt andra hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0