Tonight's the night...

... the world begins again...



Nej, jag tror jag SPOTTAR på den här dan.  De delar av den som varit bra uppväger fan inte PMS:en alls. Ja ursäkta, man ska ju inte praaaata om sånt som tjej. F*** O**!  Jag har träningsvärk på helt ANDRA ställen igår efter intervallträningen (kan inte skratta, men så har det inte funnits så väldigt mycket att skratta åt heller), skavsår av mina fina skor och som sagt, hormonspel som heter duga. Det är visserligen kul att drabbas av oförklarliga skrattattacker i lunchrummet, men att sekunden efteråt vilja grina för att en elev skrivit ett gulligt meddelande på sitt nationella prov är inte RIKTIGT lika underhållande...

Ja, det går ju att skoja bort mycket av det som händer just nu, men ärligt talat börjar reserverna ta slut. Jag tror inte att nåt blir bättre av att jag tjatar om mina åkommor och krämpor, men jag HAR kört in i bergväggen en gång (så att säga, tjejerna i Hällsjö fattar referensen... ;) ) och jag vill inte göra det igen. Men att faktiskt inse att jag inte kan göra allt det jag vill för att jag var så jävla korkad en gång i tiden, DET tar emot. Räkna inte med mig första veckorna efter skolavslutningen, jag kommer att behöva åka till Jessikas privata rehabiliteringshem. Alltså troligtvis en Baden-Baden hos mor och far, där jag tänker ligga tills jag inte längre hör elevernas röster eller kan facit till Nationella utantill.

När dagen nästan var slut pep jag in på ICA och köpte tamponger och en fet förpackning Ben & Jerrys. Killen i kassan tittade medlidsamt på mig och vågade knappt fråga om jag ville ha kvitto. That's right, don't mess with the PMS-monster!

Kommentarer
Postat av: Dharmannar

Men du som var så trevligt igår när du var här..=) Kramar om

2009-05-15 @ 10:12:32
URL: http://dreamdharma.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag önskar dig världens bästa sommarLOV!

2009-05-15 @ 12:18:01
URL: http://www.mytruestar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0