Ja jobbet går ju bra...

... i alla fall...

Och jag fick ett oväntat men högst välkommet besök av två pojkar som just när jag tänkte göra en räd mot skafferiet dök upp med en pizza? Tankeläsning? Subliminala meddelanden? Telepati? Freaky...

Nationella prov. Jag drömmer till och med om dem nu. Och min engelska har definitivt börjat låta mer indisk.

Mycket riktigt har jag idag lidit av träningsvärken från helvetet. Det är lite besvärligt att böja benen, vilket gör de dryga 100 trappstegen (och jag ska vara er guide den närmaste DRYGA timmen ;) ) till ett icke nödvändigt ont. Tack för hissen, trots att den hackar till mellan våningarna och sällan kommer när man ber om det. Sämre vänner har jag haft.

Kommentarer
Postat av: En av pojkarna

Pizza ruuulz!

2009-05-14 @ 02:42:31
Postat av: Joakim

pizzaaaah :D

2009-05-14 @ 02:47:24
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0