Every silver lining has its cloud

Dagens citat (ja du VISSTE att du skulle hamna här! ;) ):

"Men du får ju inte ligga kvar och gnugga för länge, då kommer du ju aldrig upp"

Behöver jag säga att det inte handlade om det ni tror? Behöver jag säga att jag ändå höll på att skratta ihjäl mig? Behöver jag säga att jag fortfarande fnissar lite lätt?

Idag har jag...
... hållit på med mindre skojigt så kallat administrativt arbete.
... styrketränat för att bli av med träningsvärken (det hjälpte faktiskt!).
... haft givande samtal med elever (jo, det är sant!!!).
... glömt bort att äta middag och inte fattat varför allt började kännas så jobbiiiiiigt... (men jag gjorde omelett för en stund sen, så nu är jag mätt och belåten)
... suktat efter resten av B & J-glassen mest hela dan.
... börjat packa. Jo. Det är sant. Känns jättekonstigt.

Imorrn ska jag...
... kanske springa lite i Bollan med min wing man.
... definitivt packa lite mer.
.... fika! Jag vill ha kakor! Var kommer det här sockersuget ifrån?!?! Är det fullmåne snart?
... sortera mer kläder. Om det är nån som behöver fylla på garderoben, hör av er...

Aldrig mer ska jag...
... råka riva upp ett av postens vadderade kuvert. Vet ni vad de vadderar dem MED?

Nu ska jag...
... återgå till rensandet av garderoben. Det är på nåt perverst vis en liten liten aning kul.



Kommentarer
Postat av: APn

Jag vet också. Vad posten. Vadderar sina kuvert med.



Borde finnas som TP-fråga ju så man har nån nytta av..eh..erfarenheten. Hrm.

2009-05-16 @ 12:58:16
Postat av: Lina

Hallå, nu blev jag ju nyfiken som sjutton! Vad vadderar dom med? Tell me!

2009-05-16 @ 15:59:06
URL: http://readytofall.blogg.se/
Postat av: APn

Lina, jag har för mig att det är gammalt tidningspapper som är strimlat smått till vansinne. Det både dammar och flyger. Tänk såna där minifyrverkerigrejer med ett snöre som man drar i och så flyger det ut en massa smått... grejs. Plus damm.

2009-05-17 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0