Ett positivt "hm"?

Hm... Ännu en helg börjar gå mot sitt slut, och även om den varit lite längre än en vanlig helg så skulle jag inte ha nåt alls emot att förlänga den med typ... tre veckor?

Helgen har tillbringats med en intressant ny bekantskap. En kaffe blev en stund i solen, blev pannkakor, blev långpromenad, blev biljard, blev till min (och alla andras?) förvåning en helg som gav mersmak. Dock är jag tydligen bara snäppet bättre än gamla dallriga tanter med variga bölder så vi får väl se vad som händer... :P

Nu ska jag äta ett gäng chokladkakor (håll tummarna för att de inte blivit dåliga!!!) och förbereda mig mentalt på veckan som kommer. Jag har rättat exakt NOLL uppsatser av de ca 60 jag tog hem i fredags, men va fan. You win some you lose some. Gäller bara att få upp farten ordentligt imorrn!

Mamma tycker visst att jag ska börja packa, men jag drar mig nå så enormt för det... Jag VILL INTE packa. Tjurigt gnäll följer men det slipper ni höra.

Kommentarer
Postat av: Dharmanna

Skoj Skoj... En film kväll kanske? Vill höra lite..kramar

2009-05-04 @ 08:22:48
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0