Högt och lågt

Ett inte så bra sätt att avsluta söndagen på (när man dessutom är bakis och känner sig allmänt ensam) är att se The Notebook. Fruktansvärt bra film men jag bölade okontrollerat sista halvtimmen. Emotionellt stabil? Jajemen, det är jag det!

Idag har det varit... måndag... Tillbringade 2 ½ timme med uppsatsseminarier på eftermiddan, det var... halvkul... Tur att det finns kaffe och att jag numera dricker sånt... Dagens höjdpunkt var helt klart kvällen när Jen och Jess dök upp för showmöte! Då hade jag inga som helst problem med att koppla bort jobbet, det är fokus helt och hållet på JWWA... :P Vårt enda problem är att vi har lite för många idéer. Låtförslag. Svårt att sovra i listan.

Jag försöker fortfarande sluta med mitt självdestruktiva beteende (vad heter motsatsen till vårkänslor?). Tänkte sluta med kaffe, överdrivna mängder alkohol och smygrökande. Två av tre klarade jag mig ifrån idag, bra facit på en måndag?

Nä, jag är för trött för det här. Sova nu. Harry Potter nu.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Bra där att avstå kaffe och smygrökande på en måndag!

2009-03-31 @ 00:33:57
URL: http://fulltuta.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Va?? Smygrök?? Märks att jag inte har träffat dig på länge! hehe. Kul att du har en blogg så man får följa dina adventures. Kram!Lo

2009-04-01 @ 03:50:42
URL: http://www.kulturelltkapital.blogspot.com
Postat av: Nils.Nilsson

VAD HÖR JAG RÖKA ???????????????? mÄRK ATT JAG TRYCKT NER TANGENTEN FÖR VARJE FRÅGETECKEN.HÅRT!

Om inte du genast slutar så börjar jag också!!!

Hälsningar Far

2009-04-01 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0