Sover sittande

Kan inte påstå att dagen började så där hejans bra, även om jag tog en kopp kaffe innan jag gick. Halt och jävligt på väg till jobbet och när jag kom dit hade jag fått årets IQ-mail från en elev. Grr. Han tyckte att jag skulle ändra hela min och de andras planering för att det skulle passa honom... Om vi säger så här: skulle inte tro det? Men det krävs ju en hel massa energi för att reda ut det hela, så jag ville hellre gå hem. MEN, vi hade planerat chokladfika på eftermiddan, så jag härdade ut istället... Däremellan var det lektioner lektioner lektioner (faktiskt ett strålande tal av en elev, jag blev så glatt överraskad så!) tills det var dags för FIKA! Ett helt gäng brudar från jobbet spenderade en lång härlig eftermiddag på... vad heter stället nu då... Madame... nånting... :P

Sen rusade jag hem, kastade i mig lite äcklig pasta (med betoning på både lite och äcklig) innan det var dags för premiärturen med Rickard! Jogging alltså. Jobbigt alltså. Roligt alltså.

Eftersom det var rätt kallt ute och jag är en rätt ovan joggare tyckte jag det var bäst att förebygga träningsvärk med ett lååååångt vaaaaarmt baaaad. Mums. Så nu somnar jag nog väldigt väldigt snart. Grymt harmonisk. Grymt.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0